Als een paal boven water voor SWN staat het belang van seksuele vorming in het onderwijs. Deze avond nodigen SWN-leden Randy Konijnenberg, Lina Al-Hassany, Laura Oprel, Victoria Murillo de Koning en Hanne Janssens jullie uit voor een inspiratie sessie. Aan de hand van een bestaand lesprogramma seksuele en relationele vorming ontdekken wij samen hoe positieve en inclusieve seksuele vorming als ideale leerlijn wordt neergezet middels een concrete en duurzame wijze. Ieders visie, persoonlijke ervaring, initiatief, vraagstuk en voorstel is hierin welkom!
Waarom?
- Om te ontdekken wat er gebeurt als wij binnen de SWN-gemeenschap onze krachten bundelen...
- Om te ontdekken waar wij gelijkgestemd zijn en waarin wij verschillen...
- Om elkaar beter te leren kennen in onze drijfveren, expertise en ervaring...
- Omdat wij samen onze missie uitdragen!
Hosts
Randy Konijnenberg | docent middelbaar onderwijs | illustrator | oprichter platform @proud2bfem | maker taboevrije menstruatielessen
Lina Al-Hassany | basisarts | youth advocate jongerenparticipatie & seksuele en reproductieve gezondheid en rechten | bestuur SWN | missie tot betere seksuele vorming
Hanne Janssens | jeugdhulpverlener met een missie | ervaren beleidsadviseur jeugd | staat te popelen en is beschikbaar om seksuele vorming te verbeteren!
Victoria Murillo de Koning | salvadoraans/nederlands psycholoog | moeder van twee tieners | danstherapeut en dansdocent | plezier als medicijn dat ons verbindt en laat groeien | werkt samen met El Salvador voor positieve seksuele vorming
Over PLLEK
Lekker eten, dansen en uitwaaien langs het water. Het kan allemaal bij restaurant PLLEK.
T.T. Neveritaweg 59 | Amsterdam
Lid worden?
Ben je nog onzeker of je je wilt aansluiten bij de SWN-gemeenschap? Geen probleem. Iedereen is welkom bij onze evenementen. Wil je ook lid worden dat kan. Sluit je aan en ontvang een mooie tas.
Annuleren
Je krijgt 50% van je betaalde kaartje retour als je annuleert tussen 2 – 6 dagen van tevoren. Je betaalt de volle prijs als je annuleert < 48 uur van te voren.